måndag 22 augusti 2011

Från ett kattdjur till ett annat.

Tänk, vad efter man kan ligga.
Jesper var här, det var fint.
Marie åkte, det var ofint.
Jag var hemma, det var gött.
Jag fikade med gamla lärarna Anders, Björn och Bosse när de var i staden med de nya IB1:orna, det var väldigt trevligt.
Jag fick oväntat besök av Henrik, vilket också var trevligt.
Jag hängde mycket med Paulina Pocket (OBS! Derbynamn!), vi tittade bland annat på Michel in Lönneberga, Alice in Wunderland och Bernard und Bianca. De två sistnämnda på en tysk Disneykväll.
Jag hängde mycket med Johnny, Linus och Mario.
Jag var och badade med Mario och Polly.
Nu har jag säkert glömt massor, men det struntar jag i för jag har ett sammanbrott över teknik då jag måste uppdatera från Lion till Leopard för att matteprogrammet jag behöver för att klara min distanskurs kräver Leopard och jag vet inte riktigt hur jag ska göra det, för lär inte det kosta en triljon? Och solen skiner och alla jobbar så jag tänker nu gå och sätta mig ensam i en park och läsa. Så det så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar