lördag 17 december 2011

Julfirande

I går var Bear City Roller Derbys julfest (BCRD är ligan, laget är Bombshells). I dag har jag ont i nacken och halsen från dans och SingStar. Men mest av allt är jag bara lycklig, stolt och en smula överväldigad. Varför? Därför:


















Om ni inte kan se vad det står skriver jag det gärna: "Most dedicated Newbie 2011: She-Lock Holmes". Detta är alltså framröstat av de andra ligamedlemmarna. Boo-yah!
I kväll är det Feeling Gloomy (fast det är Christmas Edition, så Feeling Glühwein it is!) med kollegor, men innan dess ska jag kika förbi hos Madde som även hon tänker lämna Berlin, samt träffa en ny möjlig bekantskap. Och i morgon ska jag packa och umgås med Linus och sedan åka till Sverige. Yay!

1 kommentar:

  1. Åh damn it varför är man så upptagen hela tiden... God jul och gott nytt år och stort grattis till fina diplomet, du är så värd det! Massa kärlek, en just nu sjukt sjuk Jenny som ligger till sängs med halssmärtor och feber

    SvaraRadera