torsdag 29 december 2011

Bye bye Berlin! (Snart, i alla fall.)

I morse på jobbet fick jag en uppenbarelse. Jag har inte varit helt bekväm med Berlin, för att jag liksom kört fast. Jag följer inte längre en dröm; alltså är det dags att ge sig av. Om jag inte lät en pojk stå i vägen för mig när jag flyttade hit, kan jag inte låta ett jobb eller en sport stå i vägen för mig när det är dags att dra vidare på nya äventyr. (Det var och är naturligtvis även vänner inblandande både då och nu, men de finns ju alltid kvar på ett annat sätt.) Jag har ingen bestämd tidpunkt än, men det kommer att hända senast maj/juni.
Tillfälliga tanken är hem, Norge, alperna, Australien, Nya Zeeland. Because I'm worth it.

1 kommentar:

  1. Julia för det första NEEEEEEEEEEEJ för det andra! Vad har dy för månadshyra på din lägenhet? Funderar på att möjligtvis flytta in ifall du drar. För det tredje NEEEEEJ, men jag förävntade mig lite att det var så det skulle ske.... :( Kommer sakna dig som fan

    MVH
    Jenny

    SvaraRadera