onsdag 4 augusti 2010

Se-äss-änn.

Så, nu har jag förträngt det jag borde göra alltför länge, precis som vanligt. Jag sitter här med mina CSN-papper och känner kroppen formas som ett frågetecken.
Efter en kortare granskning har jag i alla fall kommit fram till att jag inte kommer få försäkring eftersom mina studielån endast kommer vara för tre månader, och försäkringen gällde för sex månader och då var man tvungen att ha lån under hela den tiden. Bra. Då vet jag det. ...nu då? Jaha, försöka hitta blankett 5509-5513 på CSN:s hemsida. Okej.
Detta är nog lika underhållande för er att läsa om som det är för mig att pilla med. Men jag tänkte att innan jag faktiskt är i Berlin så får ni ju vara med i förberedelserna, och dagarna tills jag är där. 34 dagar till skolstart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar