onsdag 4 augusti 2010

Varför blogg? Det är ju SÅ 2008.

Framtiden nalkas med stormsteg. Alla ska flytta, mig inkluderad.
Att ha en blogg för mina tre månader i Berlin blev självklar så fort idén dök upp, eftersom de bloggar jag själv läser med störst intresse är om bekanta som flyttat utomlands (förutom Malins bakblogg då, den läser man för att plåga sig själv med allt gott man inte orkar laga). Eftersom jag är en egocentrerad typ utgick jag ifrån att alla var som mig, och att alla därmed vill läsa om mig, som då alltså kommer att vara en sådan där människa som befinner sig utomlands.
Så här har ni, ni intresserade själar som vill veta något om vad jag ska göra med mitt liv i höst. Räkna med en hel del "buhu-jag-saknar-(sätt in namn, vanligtvis Martin)".
You have been warned.

2 kommentarer:

  1. Jag stödjer blogg! Allra helst som de flesta andra slutat. Jag rensade min lista häromnärdetnuvar, det blev inte många kvar.

    SvaraRadera
  2. Bra med blogg, tycker jag och kommer att kolla regelbundet. Så det är bäst du håller i!

    SvaraRadera