tisdag 3 maj 2011

Better Book Titles.

Mina händer luktar stålrengöring och avkalkningsmedel. Det blir så när man städar köket. Men med en avkalkad vattenkokare så slipper man de lätt hudliknande flagorna av kalk i teet. Yay! Jenny skulle ha kommit hit i morse; hon skulle blekt mitt hår och jag skulle klippt hennes, men det blev inte av, för det var knas med något i hennes lägenhet, så hon var tvungen att stanna kvar där. Så istället städade jag köket! Nu firar jag med salt- & vinäger-chips och ska snart duscha innan jag ska ta tag ytterligare lite mer i mitt liv och ge mig ut på bankärenden. Och köpa-tandskyddsärenden. Det måste man ha när man ska träna rollerderby. Första träningen på söndag. Galet exalterad! Måste bara låna träningsbyxor av någon innan dess, för jag glömde ta med några själv.
Så kan jag passa på att tipsa om denna sidan, som jag tyckte var lite rolig med: Better Book Titles.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar