onsdag 12 januari 2011

Ett tappert försök.

Sisådärja! Jag har idag träffat Conrad och Lenno som jag hittat på WG-gesucht om att få hyra ett rum i deras lägenhet. De verkade väldigt positiva, men de hade intervjuat sju stycken varav fem fortfarande var aktuella, så vi får väl se vad de säger. De skulle bestämma sig i morgon. Med lite tur har jag eget boende redan denna helgen! Det vore väldigt skönt. På väg tillbaka till Linus gick jag in på varje bar och café som såg trevligt ut och frågade om de sökte någon mer. De flesta verkade mycket skeptiska, det är ju verkligen helt fel säsong, men jag fick lämna ifrån mig ett par, tre CV:n i alla fall. Det första stället jag frågade på var en gaming-butik, men de behövde ingen. Rackarns! Nej, vi får väl se hur det går. Jakten fortsätter i morgon! Nu blir det Veronica Mars med Linus och Jenny.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar