söndag 14 november 2010

En ganska händelselös dag.

Onsdag 3/11
Först var det såklart skola. Jag pratade mer med Carolina, en svenska jag träffat på Ung i Berlin. Hon kommer från Stockholm, och har tydligen dejtat min någonstans-jätteavlägsen-släkting-som-jag-träffat-en-gång-när-jag-var-typ-tolv Henrik Wellander. Lite kul att världen är så löjligt liten.
Efter skolan bestämde jag mig för att ta det lugnt, så majoriteten av dagen tillbringades i sängen med tv-serier och betapet (som tyvärr avbröts när internet kraschade). Man behöver det ibland. Det var dessutom en märklig dag, eftersom det var dagen jag och Martin beslöt oss för att offentliggöra vårt beslut. Så det blev mycket prat med vänner hemifrån med.
Med ett innehållslöst inlägg får ni en innehållslös bild ut genom klassrumsfönstret.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar