torsdag 11 november 2010

PANIK!

Här avbryter vi historialektionen för en dagsfärsk nyhet:
Jag älskar Swedbank. De hade spärrat mitt kort för att de upptäckt en maskin som läste min magnetremsa i en bankomat jag använt, så idag åt en annan bankomat upp det kortet. Jag fick naturligtvis panik, frågade på den tyska banken vad jag kunde göra och de sade att jag skulle kontakta min svenska bank, så gråtandes åker jag hem och ringer Swedbank, som nu ska skicka mig ett nytt kort och krispengar. Åh, vad jag är glad att det löste sig. Ett tag var jag rädd att jag skulle vara tvungen att låna pengar tills jag fick mitt nya kort, och vem vet när det blir! Gosh.

2 kommentarer:

  1. Samma sak hände min mamma! Fast det var handelsbanken som hade spärrat kortet utan att säga till(!), skönt att slippa bli av med pengar såklart, men hur kul är det att behöva upptäcka det själv i kassan på ica maxi?

    SvaraRadera
  2. Äntligen kan jag läsa din blogg, det tyder nog på att jag börjar bli ett tekniskt geni =) Kramizar Tessan

    SvaraRadera