tisdag 7 september 2010

Die Fotos 1.

Scenshow i köpcentret tvärsöver gatan, das Schloss.
Jag glömde ju berätta att jag röstade igår med, med Agnes och Sigrid som vittnen. Jag känner mig duktig, men samtidigt visste jag inte hur många frimärken som krävdes, så jag satte på tre stycken med ett totalt värde av 1.55 euro, om inte mer.
Lustigt hus längs med min väg till skolan.
Ingången och Max mat- och vattenskålar.
Fantastiskt smaklös fontän i das Schloss.
Min värdinna pratade också om att köpa en cykel på eBay som jag kan använda. Det skulle vara awesome! Och skitläskigt, för även om cykelbanorna är noga utmärkta är de ofta en del av gatan.

2 kommentarer:

  1. speciellt när turister kliver kors och tvärs över cykelbanorna!

    SvaraRadera
  2. Ja, verkligen! Dumma jävla turister.

    SvaraRadera