fredag 3 september 2010

Blood spraying on the kitchen sink.

Såhär dagen före avfärd tog jag tillfället i akt och skar mig i tre fingrar, varav jag nu har ett stygn i ett. Det har lett till att mycket av dagen gått till saker såsom att gråta hysteriskt när det inte ville sluta blöda, och trycka papper mot fingrarna. Kort sagt har jag fått för lite gjort, så i morgon får det bli till att stresspacka och hoppas att jag får med allt ändå. Jag har ju en ganska utförlig packlista, i alla fall. Och nu har jag även en liten, bärbar hårddisk för musik och framtida bilder.

(Och för er som tycker att titeln är lite för magstark så är det faktiskt bara ett låtcitat.)

5 kommentarer:

  1. Julez! Wir werden dich vermissen! Ich besuche Dich im November :)

    SvaraRadera
  2. Zoof, Tua: <3
    Nils: Nej, inte skärp, SKÄR. För övrigt, detta kommer från mannen som skurit upp benet på sina skidor och har ett finger som fortfarande är missbildat från en potatiskanon.

    SvaraRadera