tisdag 14 september 2010

Lite ensam.

Jag tittade förresten på jackor igår, hittade några alternativ. Mor, jag skulle uppskatta om du ville titta på dem med mig? Vi får skypa i morgon eller något. Det var inget wow, direkt. Allt svart, såklart.
Jag skulle kanske gått ut med skolan ikväll ändå. Det blev inte av för ingen av de jag kände skulle gå, och då blev det liksom bara ingenting alls av hela dagen. Och nu sitter jag här på kvällen och känner mig lite övergiven. Pratar med Max (eh, alltså, inte kaninen), vilket är uppmuntrande eftersom han faktiskt försöker hitta datum som ska passa oss bägge, då han kan komma ner och hälsa på. Nu kan jag inte säga att ingen annan gör det, eftersom Zoof skrev till mig bara idag. Men när man är på det här humöret, då är man ensam och vägrar acceptera något annat (vilket jag låter gå ut över stackars Max).
I morgon ska jag fånga dagen och träffa Marie. Jag ska försöka göra något kulturellt med, jag lovade mig själv minst en sådan grej varje vecka. Men det har visat sig lite svårt att komma ut, särskilt när regnet inte slutar att ösa ner. Och ännu mer särskilt när man inte har någon att komma ut med eller till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar